مجموعه بهترین قفل کتابی در بازار + (قیمت استثنایی)

بهترین قفل کتابی

بهترین قفل کتابی

مجموعه ای از بهترین قفل های کتابی بازار رو برای شما عزیزان آماده کردیم تا بتونید بین اون ها بهترین انتخاب رو بسته به استفادتون داشته باشید با ابزار رستمیان همراه باشبد.

انتخاب یک قفل کتابی به عنوان بهترین قفل کتابی کار ساده‌ای نیست بنابراین ما مجموعه‌ای از چندین قفل کتابی را برای شما با توجه به صلاح دید خودتون بهترین قفل را انتخاب کنید.

 

تقسیم بندی قفل کتابی

قفل‌های کتابی با توجه به سیستم امنیتی جنس بدنه و همچنین چگونگی باز شدن به دسته بندی های مختلفی تقسیم می‌شوند، یکی از مهمترین مشخصه‌های قفل کتابی ضد سرقت جنس بدنه آن می‌باشد که باعث می‌شود در برابر اسید سوراخ کاری و برش استحکام بالایی داشته و از خود مقاومت نشان دهد معمولاً برای بهترین قفل‌های کتابی از جنس فولاد ضد زنگ استفاده می‌شود.

 

آلیاژ‌های دیگری علاوه بر فولاد ضد زنگ مانند آلیاژ نیکل کروم آلیاژ تیتانیوم و آلیاژ کربن برای ساخت قفل کتابی ضد سرقت استفاده می‌شود که این آلیاژ‌ها از قیمت بالاتری نسبت به فولاد ضد زنگ برخوردار هستند در نتیجه قفل کتابی که در پروسه ساخت آن از این آلیاژ‌ها استفاده شده از قیمت بسیار بالاتری نسبت به قفل کتابی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده باشد دارد.

 

 

قفل کتابی ساخت ایران

نکته حائز اهمیت بهترین قفل کتابی این است که در میان قفل‌های کتابی قفل‌های کتابی ساخت کشور خودمان ایران نسبت به نمونه‌های خارجی و چینی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و پیشنهاد ابزار رستمیان به شما این است که از برندهای ایرانی در خرید قفل کتاب استفاده کنید.

 

قفل کتابی ضد سرقت دارای قیمت‌های متفاوت همچنین سایزها و ضخامت‌های مختلف بسته به استفاده‌شان می‌باشند که ما در این مقاله شش مورد از آنها را برای شما آماده کرده‌ایم اما اگر بهترین قفل کتابی مورد نظر خود را در بین آنها پیدا نکردید می‌توانید به صفحه انواع قفل کتابی مراجعه کرده و در آنجا قفل کتابی مورد نظر خود را پیدا کنید.

بهترین قفل کتابی - مورد اول

اولین مورد از لیست بهترین قفل کتابی قفل کتابی فولادی منیر M100 است که کیفیت بسیار بالایی بهره مند است، این قفل ضد ضربه، ضد چکش، ضد قیچی، ضد اره، ضد دریل می باشد.

قفل کتابی فولادی منیر صنعت مدل M100

قفل کتابی منیر صنعت m100 به علت نرم بودن لایه های داخلی در برابر ضربات چکش و پتک و شکننده نیستند، قفل کتابی M100 به بلحاظ امنیتی دارای استحکام و همچنین امنیت بالایی نسبت به سایر قفل ها است. قفل M100 منیر به علت نرم بودن لایه های داخلی در مقابل چکش و قفل شکننده نیستند و در مقابل قیچی، دریل و اره مقاوم می باشند.

بهترین قفل کتابی - مورد دوم

دومین مورد از لیست بهترین قفل کتابی قفل کتابی فولادی منیر M85 می باشد. که ساخت ایران و شرکت قفل منیر صنعت بوده و از کیفیت بالایی بر خوردار است.

قفل کتابی منیر صنعت مدل M85

قفل کتابی منیر صنعت m85 ساخته شده از جنس فولاد، ضد سرقت، ضدبرش، بسیار مقاوم، دارای کیفیت ساخت بالا است.

بهترین قفل کتابی - مورد سوم

مورد بعدی یا همان مورد سوم که می خواهیم به آن لقب بهترین قفل کتابی رو بدیم قفل کتابی گیرا کد 036 می باشد، که یک قفل کتابی قولادی با کیفیت ساخت شرکت گیرا قفل بوده و یک محصول ایرانی می باشد.

قفل کتابی فولادی گیرا 970 کد 036

مقاوم برای انواع آب و هوا به علت برنجی بودن قفل و دارای پهنای محل قفل شدن 34 میلی متری دارای ضخامت حلقه یا میله 14 و دارای کلید ایزویی

بهترین قفل کتابی - مورد چهارم

مورد بعد مورد چهارم بهترین قفل های کتابی، قفل کتابی گیرا کد 027 است که یک قفل کتابی فولادی تمام عیار بوده و از قیمت خوبی نیز برخوردار است.

قفل کتابی فولادی گیرا کد 027

قفل کتابی نوع super-G ۹۷۰ دارای کیفیت بالا، دارای بدنه برنجی و روکش فولادی و قطر میله 14 و همچنین پهنای قسمت قفل شونده 34 میلی‌متر

بهترین قفل کتابی - مورد پنجم

مورد بعد مورد پنجم بهترین قفل های کتابی، قفل کتابی 90 دلتا برنجی کد 1090A است که یک قفل کتابی از جنس تماما برنج بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد که ساخت ایران و شرکت دلتا قفل است.

قفل کتابی 90 دلتا برنجی کد 1090A

دارای 4 عدد کلید های کامپیوتری، ساخته شده از جنس برنج و دارای میله بازشو دو طرفه، ساخت شرکت دلتا قفل، دارای کیفیت مناسب و مقاومت بالا

بهترین قفل کتابی - مورد ششم

و ششمین قفل کتابی که در این مقاله باید به آن اشاره کنیم قفل کتابی روکشدار مدل 900DX پارس است که ساخت ایران و شرکت پارس قفل می باشد.

قفل کتابی روکشدار مدل 900DX پارس

دارای روکش فولادی و ضخامت حلقه 12 و وزن 680 گرمی، مقاوم در برابر ضربه و دارای کیفیت ساخت بالا

بهترین قفل کتابی - مورد هفتم

و اخرین قفل کتابی که در این مقاله باید به آن اشاره کنیم قفل کتابی ضد سرقت ادلر است که ساخت چین و از بهترین قفل کتابی ها می باشد.

قفل کتابی ضد سرقت ادلر ADLER

کیفیت ساخت بالا، ضد اسید، ضد سرقت، ضد برش، دارای روکش با کیفیت استیل

تمامی قفل‌هایی که در این مقاله بررسی شد از کیفیت بالا و همچنین گارانتی برخوردار هستند پیشنهاد ما به شما این است که اگر قفل کتابی را برای جای مهمی می‌خواهید استفاده نمایید از قفل‌های ارزان بی‌کیفیت داخل بازار اجتناب کنید و به آنها اعتماد نکنید چرا که این قفل‌ها دارای کیفیت بسیار پایینی بوده و ممکن است به راحتی باز شوند.

دیگر قفل های کتابی

اگر به هر دلیلی چه به لحاظ قیمت و چه به لحاظ کیفیت با قفل کتابی هایی که معرفی شد نتوانستید انتخاب خود را انجام دهید می توانید از لیست زیر دیگر مدل های قفل کنابی با اندازه ها، برند ها و جنس های متفاوت را ببنید و بهترین انخاب بسته به استفاده تان را انجام دهید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده و بتوانید بهترین قفل کتابی را برای خود انتخاب کنید، اما با این حال اگر هنوز موفق به انتخاب خود نشده اید می توانید با کارشناسان ابزار رستمیان تماس حاصل کرده و در این باره راهنمایی بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
alisadegh
ارسال دیدگاه