مجموعه بهترین قفل درب حیاط ضد سرقت | بهترین قفل حیاطی + (قیمت)

بهترین قفل حیاطی

با مجموعه بهترین قفل درب حیاط ضد سرقت خدمت شما هستیم در این مطلب سعی داریم که شما عزیزان را در انتخاب بهترین قفل حیاط راهنمایی کرده و بتوانید نسبت به قیمت بهترین خرید را انجام دهید با ابزار رستمیان همراه باشید.

قفل حیاطی کالی ترکیه کلید کامپیوتری

قفل حیاطی کالی ترکیه (کلید کامپیوتری)

اولین قفلی که می‌خواهیم به آن بپردازیم قفل حیاطی کالی ترکیه کلید کامپیوتری می‌باشد که دارای کلید کامپیوتری و سیلندری از جنس برنج و ضامن و چفت آن نیز از جنس برنج می‌باشد یکی از مزیت‌های قفل حیاتی کامپیوتری کالی جنس بدنه این قفل است که از فولاد گالوانیزه است این محصول دارای کیفیت بالا و قابل قبول می باشد و ساخت کشور ترکیه است.

مشاهده قیمت

قفل حیاطی کالی کلید ساده

قفل حیاطی کالی کلید ساده

قفل حیاطی بعدی که می‌خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم قفل حیاطی کالی کلید ساده است که تقریباً تفاوت آن با گزینه اول یا همان قفل حیاطی کالی با کلید کامپیوتری در کلید آن می‌باشد که نوع کلیدهای آنها با یکدیگر متفاوت است و این محصول از کلید های ساده بهره‌مند می‌باشد.

مشاهده قیمت

قفل حیاطی منیر کلید دو شیار

قفل حیاطی منیر

قفل درب حیاط ضد سرقت بعدی که برای شما آماده کرده‌ایم قفل حیاتی قفل حیاتی منیر صنعت کد ۳۰۱ می‌باشد، قفل حیاطی منیر کلید دو شیار دارای کلید دوشیار است که کلیدهای آن با دو نوع کلید ساده و همچنین کامپیوتری متفاوت است که باعث می‌شود امنیت قفل بسیار بالاتر رود از مزیت‌های این قفل حیاطی می‌توان به کلید دوشیار ۱۰ ساچمه‌ای اشاره نمود.

مشاهده قیمت

قفل حیاطی منیر کلید کامپیوتری

قفل حیاطی منیر

قفل حیاتی ضد سرقت بعدی که می‌خواهیم برای شما ارائه کنیم در واقع همان قفل حیاتی قبلی که خدمت شما ارائه شد و یا قفل حیاطی منیر کلید کامپیوتری می‌باشد فقط با این تفاوت که کلید آن کامپیوتری است و دارای قیمت پایین‌تری نسبت به کلید دوشیار می‌باشد.

مشاهده قیمت

قفل حیاطی منیر کلید ساده

قفل حیاطی منیر

قفل حیاطی منیر کلید ساده ساخت شرکت منیر صنعت و دارای کلید ساده است و تفاوت آن با گزینه قبل کلیدهای آن می‌باشد که آن از کلیدهای کامپیوتری این قفل از کلید ساده بهره‌مند است قفل حیاتی ضد سرقت مدیر صنعت کد ۳۰۳ دارای کلید ساده است و نسبت به کلید کامپیوتری این محصول دارای قیمت پایین‌تری می‌باشد.

مشاهده قیمت

قفل درب حیاطی داف

قفل درب حیاطی داف

قفل درب حیاطی داف – قفل حیاتی ضد سرقت برند داف که ساخته شده از مغزی تمام برنج می باشد جنس بدنه آن از آهن است.

مشاهده قیمت

قفل حیاتی ایساتیس

قفل حیاطی ایساتیس

قفل حیاتی ایساتیس نیز جز دسته قفل‌های حیاتی ضد سرقت به حساب می‌آید این قفل حیاتی دارای کلید دوشیار بوده که امنیت کار را بسیار بالا می‌برد.

مشاهده قیمت

قفل حیاطی پارس کلید کامپیوتری

قفل حیاطی پارس کلید کامپیوتری

قفل حیاطی ضد سرقت بعدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم قفل حیاطی پارس کلید کامپیوتری است این قفل ساخت شرکت پارس و ساخت ایران می‌باشد.

مشاهده قیمت

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید بهترین قفل درب حیاط ضد سرقت را تهیه و استفاده کنید و بتوانید امنیت خانه و اموال خود را حفظ کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]
alisadegh
ارسال دیدگاه