مجموعه بهترین مغزی قفل در بازار | بهترین سیلندر + (قیمت)

بهترین مغزی قفل

سلام خدمت همه دوستان و کاربران محترم ابزار رستمیان امروز مطلبی را برای شما آماده کردیم که به بهترین مغزی قفل و یا بهترین سیلندر قفل در بازار می پردازیم سعی ما بر این است که چند سیلندر که در برابر برش، اسید و همچنین ساخت از روی کلید مقاوم باشد و در برابر سرقت مقاوم بوده و یا به اصطلاح ضد سرقت باشد با ما همراه باشید با بهترین مغزی قفل در بازار ایران.

مغزی قفل ضد سرقت ۷ سانت HVH

سیلندر 7 سانت اچ وی اچ

اولین مغذی که می‌خواهیم به آن بپردازیم مغزی ۷ سانت hvh است که سفارش اروپا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است از جمله قابلیت های این مغزی را میتوان به ضد برش ضد سرقت و داشتن تسمه های فولادی آن اشاره کرد.

از مزیتهای مغزی ۷ سانت HVH می توان به جنس بدنه آن و همینطور مغزی که از جنس تمام برنج هستند اشاره نمود این مغزی پنج کلید در بسته بندی دارد که کلید های آن به صورت خاص بوده و چهار طرفه چند شیار هستند که ساختن از روی کلید را بسیار سخت و یا حتی غیر ممکن میکند.

سیلندر 7 سانت HVH

مغزی ۷ سانت hvh یکی از بهترین مغزی های قفل در بازار می باشد که میتوانید آن را از ابزار رستمیان با قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه تهیه نمایید.

مشاهده قیمت

مغزی قفل ضد سرقت 7 سانت ایدر

مغزی قفل ضد سرقت 7 سانت ایدر

مغزی قفل ضد سرقت بعد ای که می خواهیم به آن اشاره کنیم مغزی ۷ سانت ایدر می باشد سفارش اروپا بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی است مغزی ۷ سانتی در یکی از بهترین سیلندر های قفل در بازار است جمله مزیت های آن ضد سرقت بودن آن ضد برش بودن و تسمه های فولادی می باشد.

مغزی قفل ضد سرقت 7 سانت ایدر

مغزی و بدنه سیلندر ۷ سانتی ده از جنس تمام برنج است یکی از نکات مثبت این مغزی کلید ماری ان بوده که دارای شیارهای چند طرفه می باشد که کپی از روی کلید را سخت می کند.

مشاهده قیمت

سیلندر قفل درب ضد سرقت ۷ سانت مبینس

سیلندر قفل درب ضد سرقت موبینس

اگر بخواهیم بهترین مغزی قفل بازار را برشماریم نام سیلندر قفل درب ضد سرقت ۷ سانت مبینس نیز باید باشد این مغزی نیز دارای مزیت هایی همچون ضد سرقت و ضد اسید بودن آن ضد برش بودن آن و همچنین کیفیت بالا و ساخت چین درجه یک می باشد.

 

سیلندر ۷ سانت مبینس یکی از بهترین مغزی های موجود در بازار بوده که دارای تسمه های فولادی بوده و شش عدد کلید ماری چند شیار که از جنس برنج می باشند در بسته‌بندی آن مشاهده می شود ساخت و کپی برداری از روی کلیدهای این سیلندر بسیار سخت و پیچیده می باشد

مشاهده قیمت

مغزی قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه
سیلندر قفل کال ترکیه مدل 164CEC

بهترین مغزی قفل که در بازار ایران موجود است مغزی قفل درب ضد سرقت کالی محصول کشور ترکیه می باشد از جمله مزیت های این سیستم ضد سرقت و ضد برش بودن آن و همچنین زبان بالایی ساخته شده از جنس فولاد می باشد این سیلندر دارای کیفیت ساخت بالا و محصول کشور ترکیه با برند کالی می باشد کلید هایی که در بسته بندی موجود است کلید هایی با مدل خاص و یا به اصطلاح کامپیوتری می باشد اما کامپیوتری بودن کلید های آن با کلید های موجود در بازار متفاوت است.

مشاهده قیمت

همچنین می توانید برای مشاهده قیمت دیگر برند ها به قیمت انواع مغزی قفل بروید.

جمع بندی

بهترین مغزی قفل

در این مطلب با معرفی بهترین سیلندر قفل ما سعی کردیم شما را در انتخاب بهترین مغزی قفل درب ضد سرقت راهنمایی کنیم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید و از دارایی تان در مقابل سارقان محافظت کنید امید داریم که توانسته باشیم به انتخاب شما کمک کرده باشد حال آن که هنوز سردرگم هستید و نمی توانید انتخاب خود را انجام دهید می توانید با شماره 02166170564 تماس حاصل کرده از کارشناسان مجرب ابزار رستمیان در رابطه با این موضوع راهنمایی بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
alisadegh
ارسال دیدگاه